Ze is een markante verschijning. Blauw trainingspak, grote bril en veel sieraden. Iets dat je niet snel zult verwachten van een dame van haar leeftijd. Naar haar “echte” leeftijd durfden wij niet te vragen, maar ze voelt zich nog piepjong. Zij past in geen enkel keurslijf en daar is ze trots op!
Onderhoudscontract op basis van mijn wensen
Toen wij deze dame tegen kwamen op straat in Los Angeles waren wij direct gefascineerd. Ze is uniek en anders dan anders. Hierdoor past ze perfect in de campagne voor ons nieuwe onderhoudscontract op maat. “Iedereen is uniek en heeft eigen wensen. Wat bij de één heel goed past, hoeft voor de ander niet de beste keus te zijn. Daarom vind ik het vreemd dat je bij lift onderhoudscontracten niet kunt kiezen welke opties je wilt. Terwijl dat in andere branches niet meer dan normaal is.” Ze was dan ook verbaasd dat KONE het enige liftenbedrijf is die deze mogelijkheid biedt.
Weten wat de klant écht wil
Aan de vernieuwde onderhoudscontracten gingen veel klantgesprekken vooraf. Wereldwijd – waaronder in Nederland – hebben wij klanten gevraagd wat zij misten in ons onderhoudsaanbod. De mogelijkheid om zelf opties aan en uit te zetten was de meest gehoorde feedback. Op basis van al deze gesprekken en de feedback hebben wij besloten om onze contracten aan te passen. Hiermee zijn wij uniek, er is geen ander liftenbedrijf die contracten op maat biedt.
Vernieuwde KONE Care
In februari lanceerden wij het geheel vernieuwde KONE Care voor liften. Later zal dit ook voor roltrappen en deuren beschikbaar zijn. Bij het samenstellen van het onderhoudscontract starten we niet bij de pakketten, maar bij de behoefte van de klant. Wat is voor u belangrijk en wat past het beste bij uw lift, gebouw en budget. Net als de dame in het blauwe trainingspak bent u uniek en wilt u niet in een hokje worden geplaatst.
De dame in het blauwe trainingspak
We hebben genoten van de middag met de eigenzinnige dame in het blauwe trainingspak. Ze wist precies wat ze wilde en wat goed voor haar was. Een vrije geest die zich niet in een hokje liet plaatsen. Hierdoor past ze perfect in de campagne voor ons vernieuwde aanbod. Zo vrijzinnig als haar zijn er maar weinig, maar iedereen is uniek en heeft eigen wensen. “One size fits all” is allang niet meer van deze tijd. Daarom is er nu het vernieuwde KONE Care. Meer weten over het vernieuwde KONE care.