Altijd in de buurt
Vakkundige technici bij u in de buurt bieden persoonlijke service die wordt ondersteund door data en AI-ondersteunde inzichten en ondersteuning van ons wereldwijde service- en reparatienetwerk.
Onderhoud voor alle merken
Ervaar rust met eenvoudig onderhoud en persoonlijke service voor elk merk apparatuur. Wij helpen u minder tijd aan onderhoud te besteden en de levensduur van de installaties te verlengen met de nieuwste verbonden lifttechnologie.
Vakkundige technici bij u in de buurt bieden persoonlijke service die wordt ondersteund door data en AI-ondersteunde inzichten en ondersteuning van ons wereldwijde service- en reparatienetwerk.
De meest gebruikte reserveonderdelen zijn al in de servicewagen aanwezig en onze wereldwijde bevoorradingscentra bieden meer dan 160.000 reserveonderdelen van alle apparatuurfabrikanten.
Wij zijn er om u op elk moment van de dag te helpen. Persoonlijk of online, het is gemakkelijk om contact met ons op te nemen: chat met ons online, bel een lokaal KONE-servicenummer of plan een bezoek ter plaatse met een KONE-expert.
Samenwerken met KONE is eenvoudig. Ons unieke onboardingproces is gebaseerd op ervaring met meer dan 570.000 onderhoudsovereenkomsten voor alle grote merken.
KONE introduceert een nieuwe, dynamische manier van onderhoudsplanning. Naast het bestaande op modules gebaseerde onderhoud, kunnen we nu ook op een geavanceerde, data gestuurde manier onderhoud plannen.
Een installatie met een onderhoudscontract heeft een op maat gemaakt onderhoudsplan dat zich voortdurend aanpast aan data gestuurde inzichten. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de werkelijke gebruiksgegevens van de installatie, zoals het aantal starts en het aantal deuropeningscycli. Op basis van gebruiksgegevens, kenmerken van de installatie, de onderhoudsgeschiedenis en andere parameters wordt het meest optimale onderhoudsplan voor elke afzonderlijke installatie gedefinieerd. In de praktijk betekent dit, dat onderhoudsbezoeken op het juiste tijdstip en met de juiste inhoud (taken) worden gepland. Deze dynamische manier van onderhoudsplanning werkt ook als er geen actuele gebruiksgegevens beschikbaar zijn. In deze gevallen worden gebruiksschattingen gebruikt en maakt dynamische onderhoudsplanning gebruik van de onderhoudshistorie van de installatie. Op deze manier voeren we aan alle componenten van de installatie het juiste onderhoud op het juiste tijdstip uit.
Door te kijken naar de kenmerken van uw installatie, de gebruiksgegevens en de onderhoudshistorie worden op het juiste moment de juiste onderhoudstaken uitgevoerd. Daarmee wordt het onderhoud nog meer afgestemd op uw specifieke installatie. Via KONE Online kunt u zien, welke taken er tijdens het onderhoud worden uitgevoerd. Als u gebruik maakt van de mogelijkheid om een e-mail notificatie te ontvangen na het onderhoud, kunt u ook hierin zien welke taken de monteur heeft uitgevoerd
DUURZAAMHEIDSACTIES
Onze CO2-geoptimaliseerde oplossingen helpen de planeet en bieden u een extra manier om concrete stappen te zetten richting uw duurzaamheidsdoelstellingen.
Laat uw contactgegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met u op!