Een onderhoudscontract moet voldoen aan uw wensen
U weet precies wat goed voor u is!
U weet precies wat goed voor u is!
Leuk al die extra opties, maar u wilt dat uw lift het doet!
U zit niet te wachten op gedoe!
Uit ons flexibele aanbod kunt u zelf de opties selecteren die u belangrijk vindt. Natuurlijk helpen wij u graag hierbij.
We beginnen met het in kaart brengen van uw installatie, uw wensen en die van de eindgebruikers. We zorgen dat uw installatie optimaal blijft presteren.
Met onze digitale tools bent u en uw team altijd op de hoogte van de status van uw installatie(s) en het onderhoud. De KONE Mobile app is voor al onze klanten beschikbaar.
KONE preventief onderhoud
| Door goede monitoring en regelmatig onderhoud van uw installatie helpt KONE preventief onderhoud om problemen te voorkomen voordat ze ontstaan. Wij onderhouden uw installatie op basis van een onderhoudsplan die gebaseerd is op de leeftijd en het gebruik. Dit plan zorgt dat alle individuele componenten en systemen op het juiste moment onderhoud krijgen, ook als de regelgeving wijzigt.
|
KONE klantenservice
| We zijn 24/7 bereikbaar
|
KONE Voice Link: Telefoonlijn in de lift
| KONE Voice Link verbindt de passagiers met onze klantenservice in geval van nood. Wij kunnen traceren waar de oproep vandaan komt, snel een monteur sturen, en zelfs nooddiensten bellen indien nodig. |
Hulp bij audits en inspecties
| Wij besparen u tijd en geld door het coördineren en managen van verplichte inspecties uitgevoerd door externe partijen. U kunt uit drie opties kiezen die passen bij uw situatie. |
Kosten dekking
| U kunt het aantal storingbezoeken en de dekking voor reparatiekosten meenemen in uw contract. |
Responstijd
| Bepaal hoe snel u de monteur ter plaatse wilt hebben
|
Opsluitingsservice
| Als iemand opgesloten is in een lift, raak dan niet in paniek. Bij een opsluiting zijn we gemiddeld binnen 36 minuten ter plaatse. |
Gegarandeerde beschikbaarheid
| Afhankelijk van uw keuze kunnen wij een bepaalde beschikbaarheid van uw lift garanderen. |
KONE Care Online
| U heeft toegang tot prestatie-, onderhouds-, storings-, en reparatieinformatie van uw installatie. Dit vereenvoudigt planning en budgettering.
|
KONE Mobile
| Onze KONE Mobile app houdt u altijd en overal op de hoogte. U ontvangt notificaties op uw smartphone over de status van uw installatie, onderhoudsschema's en de voortgang van reparaties. Ook kunt u direct een storing melden via de app. |
Afgestemd op uw wensen, budget en installatie. Geheel vrijblijvend.