Onderdelen contract liftonderhoud

Onderdelen contract liftonderhoud

Waaruit moet deze bestaan?

Het vergelijken van lift onderhoudscontracten is sinds de introductie van het vernieuwde KONE Care een stuk lastiger geworden. De meeste aanbieders werken met 3 pakketten, namelijk basis, standaard en premium. De vernieuwde onderhoudscontracten van KONE kunt u zelf naar eigen wens en budget samenstellen. Natuurlijk altijd uitgaande van wat uw installatie nodig heeft.

Voor veel VvE’s voelt een lift onderhoudscontract vaak als een te grote jas. Er zitten te veel opties in die niet of nauwelijks worden gebruikt. Door het zelf samen te stellen krijgt u een contract geheel op maat. Maar uit welke onderdelen bestaat zo’n contract?

Essentieel

Essentieel is vanzelfsprekend het onderhoud van de lift en de daarbij behorende randzaken. U kunt kiezen voor een vast aantal beurten per jaar of deze laten uitvoeren aan de hand van de behoefte van uw installatie. Vaak wordt dit gecombineerd met ondersteuning bij keuringen. Zo heeft u weinig omkijken naar de lift.

Responstijd

Bij een opsluiting zijn wij binnen een uur ter plaatse, gemiddeld zelfs binnen 36 minuten. Wij hebben de grootste dekking van Nederland, wat betekent dat er altijd een monteur bij u in de buurt is. Bij storingen kunt u zelf kiezen hoe snel de monteur bij u is. Heeft u maar 1 lift in het gebouw en zijn bewoners afhankelijk van deze lift? Dan kunt u een korte responstijd op laten nemen in het contract. Heeft de reparatie van de lift minder haast en kan dit een dag of een paar dagen wachten? Dan kan u dit een korting opleveren.

Communicatie

In geval van storingen en opsluitingen kunt u ons 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereiken. Storingen kunnen ook via onze website of app worden gemeld. Ook krijgt u toegang tot KONE Online. Dit is een online platform waarin u alle informatie over uw installaties vindt. Dit zit inbegrepen in uw onderhoudscontract. Tenslotte kunt u de communicatie ook uitbreiden met een moderne spreek-luisterverbinding in uw lift. Hiermee kunt u in geval van nood altijd in contact komen met onze klantenservice.

Beschikbaarheid

In uw contract kunt u het beschikbaarheidspercentage vastleggen. Hoeveel procent van de tijd moet de lift beschikbaar zijn. De meeste mensen kiezen voor een getal tussen de 95 en 99%. Doordat storingen niet altijd technisch van aard zijn, maar bijvoorbeeld ook kunnen komen door onjuist gebruik van een lift is 100% vrijwel nooit haalbaar.

Reparaties

Tenslotte kunt u zelf de dekking voor reparaties bepalen. U kunt hier alvast een bedrag voor reserveren. Vaak dekt dit de kosten voor kleinere reparaties aan uw lift.

Wilt u ook graag zelf uw contract samenstellen? Vul dan onderstaand formulier in, wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.

Heeft u nog geen 24/7 Connect? Neem dan contact met ons op

Sample form






+31(0)







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Repairing or upgrading existing equipment|Installing new equipment in an existing building|Maintenance|Residential Flow in a new building|Residential Flow in an existing building|24/7 Connected Services
Equipment/service type *|Elevators|Escalators|Doors|Advanced People Flow solutions|Other



Wanneer u dit formulier verzendt, verzamelen wij uw persoonlijke gegevens. Raadpleeg onze Privacy Verklaring voor meer informatie over de verwerking van persoonsgegevens.


Cookies

We gebruiken cookies om de functionaliteit van de site te optimaliseren en om u de best mogelijke ervaring te geven tijdens het surfen op onze site. Als u hiermee akkoord gaat en alle cookies accepteert, hoeft u alleen maar op de knop 'Accepteren' te klikken.