Hoe werkt het overstappen
Eigenlijk is dit vrij eenvoudig. De meeste contracten hebben een opzegtermijn van 3 maanden. Dat betekent dat u voor die tijd het contract moet opzeggen. Dit moet schriftelijk per brief of e-mail. Vraag altijd om een bevestiging dat het contract ook daadwerkelijk opgezegd wordt.
Daarnaast is het belangrijk om dit te delen met de andere leden van de VvE. In geval van storing of opsluiting zullen zij een ander nummer moeten bellen. Vaak staat dit nummer op de stickers in de lift. Zorg ervoor dat de oude stickers zo snel mogelijk vervangen worden voor nieuwe met de juiste contactgegevens.
Vanzelfsprekend moeten de materialen en documenten die bij de lift horen zoveel mogelijk bij de lift blijven, zodat de nieuwe partij hiermee aan de slag kan.
Overstappen naar KONE
Wat leuk dat u klant bij ons bent geworden! Welkom! Waarschijnlijk zullen wij per 1 januari uw nieuwe onderhoudspartij zijn. Binnenkort zullen wij bij u langskomen om kennis te maken en onze werkwijze verder toe te lichten. U maakt dan ook kennis met de monteur die uw lift zal onderhouden en de manager die uw aanspreekpunt zal zijn.
Daarnaast kunt u zich aanmelden voor onze gratis online diensten. Zo kunt u notificaties aan laten zetten zodat u vooraf weet wanneer de monteur komt. Ook kunt u zich aanmelden voor digitale werkbonnen en KONE Online/KONE Mobile app, waarmee u altijd online inzicht heeft in de prestaties van uw lift maar ook de facturen en de onderhoudshistorie.
Bent u nog geen KONE klant maar zou u dat wel graag willen worden? Hartstikke leuk! Als u onderstaand formulier invult nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.