Overstappen naar een nieuw lift onderhoudsbedrijf

Overstappen naar een nieuw lift onderhoudsbedrijf

U en de andere leden van de VvE hebben besloten over te stappen van onderhoudspartij. Per 31 december zal het contract met het huidige bedrijf af lopen. Maar hoe gaat dat precies in z’n werk? Zijn er dingen waar u rekening mee moet houden? Of merkt u er nauwelijks iets van. U leest het in dit artikel.

Hoe werkt het overstappen

Eigenlijk is dit vrij eenvoudig. De meeste contracten hebben een opzegtermijn van 3 maanden. Dat betekent dat u voor die tijd het contract moet opzeggen. Dit moet schriftelijk per brief of e-mail. Vraag altijd om een bevestiging dat het contract ook daadwerkelijk opgezegd wordt.

Daarnaast is het belangrijk om dit te delen met de andere leden van de VvE. In geval van storing of opsluiting zullen zij een ander nummer moeten bellen. Vaak staat dit nummer op de stickers in de lift. Zorg ervoor dat de oude stickers zo snel mogelijk vervangen worden voor nieuwe met de juiste contactgegevens.

Vanzelfsprekend moeten de materialen en documenten die bij de lift horen zoveel mogelijk bij de lift blijven, zodat de nieuwe partij hiermee aan de slag kan.

Overstappen naar KONE

Afbeelding

Wat leuk dat u klant bij ons bent geworden! Welkom! Waarschijnlijk zullen wij per 1 januari uw nieuwe onderhoudspartij zijn. Binnenkort zullen wij bij u langskomen om kennis te maken en onze werkwijze verder toe te lichten. U maakt dan ook kennis met de monteur die uw lift zal onderhouden en de manager die uw aanspreekpunt zal zijn.

Daarnaast kunt u zich aanmelden voor onze gratis online diensten. Zo kunt u notificaties aan laten zetten zodat u vooraf weet wanneer de monteur komt. Ook kunt u zich aanmelden voor digitale werkbonnen en KONE Online/KONE Mobile app, waarmee u altijd online inzicht heeft in de prestaties van uw lift maar ook de facturen en de onderhoudshistorie.

Bent u nog geen KONE klant maar zou u dat wel graag willen worden? Hartstikke leuk! Als u onderstaand formulier invult nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Overstappen naar een nieuw lift onderhoudsbedrijf

Heeft u nog geen 24/7 Connect? Neem dan contact met ons op

Sample form






+31(0)







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Repairing or upgrading existing equipment|Installing new equipment in an existing building|Maintenance|Residential Flow in a new building|Residential Flow in an existing building|24/7 Connected Services
Equipment/service type *|Elevators|Escalators|Doors|Advanced People Flow solutions|Other



Wanneer u dit formulier verzendt, verzamelen wij uw persoonlijke gegevens. Raadpleeg onze Privacy Verklaring voor meer informatie over de verwerking van persoonsgegevens.


Cookies

We gebruiken cookies om de functionaliteit van de site te optimaliseren en om u de best mogelijke ervaring te geven tijdens het surfen op onze site. Als u hiermee akkoord gaat en alle cookies accepteert, hoeft u alleen maar op de knop 'Accepteren' te klikken.