In ons hoofdkantoor in Den Haag beschikt KONE over een uitstekend uitgerust trainingscentrum waarin onze monteurs op verschillende niveaus aan diverse opleidingen deelnemen. De KONE Academy herkent, erkent en ontwikkelt kennis, vaardigheden en talenten van medewerkers waarmee met recht bijgedragen wordt aan het creëren van een winnend team van echte professionals.
KONE Academy
KONE Academy
Erkende diploma’s
Voor de trajecten die voor een erkend MBO diploma opleiden werkt KONE samen met het ROC Tilburg. Met deze erkende diploma’s geven we de monteurs de handvatten om zich binnen de organisatie te ontwikkelen en richting te geven aan hun loopbaan.
KONE Learning
Leren en ontwikkelen is voor KONE een essentieel onderdeel van de bedrijfsvoering. De KONE Academy beschikt over verschillende instrumenten om talenten verder te ontwikkelen en op gerichte wijze in te kunnen zetten in de organisatie. Eén van die instrumenten is onze eigen digitale leeromgeving, waarmee medewerkers naar eigen inzicht en in eigen tempo deel kunnen nemen aan online-trainingen.
KONE Academy
Het trainingscentrum is letterlijk volgepakt met techniek. Hier wordt getraind op allerlei thema’s, van schakeltechniek tot en met seriële besturingen. Trainingen worden uitgevoerd en begeleid door KONE praktijkopleiders, die de leerling tevens kennis laten maken met de techniek in de dagelijkse praktijk. De opleidingen worden afgerond met een proeve van bekwaamheid.
Veiligheid
Veiligheid voor het personeel en voor de gebruikers van de KONE installaties zijn prioriteit nummer één. Het zal daarom niet verbazen dat in alle opleidingen veilig werken en handelen een belangrijke rol speelt. Ook in de KONE Academy dienen alle gebruikers zich daarom strikt aan de veiligheidsvoorschriften te houden. Omdat KONE wil dat iedereen ’s avonds weer gezond thuis komt.
Overige trainingen
Vanuit de overtuiging dat alle collega’s, dus ook de monteurs, binnen én buiten de organisatie het visitekaartje van KONE zijn, bieden wij ook niet-technische trainingen aan in samenwerking met erkende docenten, waaronder klantgerichtheidstrainingen. Hiermee benadrukken wij dat de monteur niet alleen een technisch specialist is, maar ook een adviseur die een belangrijke rol in onze klantcommunicatie speelt.